جوابیه شرکت گاز استان یزد به  خبر  نگرانی مردم  از مرمت حفاری های شرکت گاز در طبس


در پی انتشار خبر

روابط عمومی شرکت گاز استان یزد جوابیه ای را به یزدفردا ارسال نموده اند که ضمن تشکر از توجه آن شرکت نسبت به افکار عمومی و مشکلات مردمی عینا منتشر می گردد :


با سلام

احتراما، عطف به خبر درج شده در خصوص مرمت حفاری های شرکت گاز در شهرستان طبس، خواهشمند است جوابیه ذیل را در آن سایت منتشر فرمایید.

مطابق با دستورالعمل و فرآیند مرمت حفاری های مربوط به این شرکت، ابتدا زیرسازی و یک لایه آسفالت (ته کش) انجام شده و پس از چند روز تأمل به منظور نشست آسفالت، لایه دوم آسفالت (روکش) انجام می شود لذا عکس های منتشر شده مربوط به ته کش و لایه اول آسفالت می باشد که بزودی روکش خواهد شد.

ضمنا تمام مرمت های شرکت گاز در طبس با هماهنگی و نظارت شهرداری محترم آن شهرستان صورت می گیرد که در صورت وجود مشکل و عدم تایید شهرداری محترم آسفالت اصلاح و بازسازی می گردد و ان شاء ا... تا دو هفته آینده این مرمتها به پایان خواهد رسید.

همچنین متذکر می گردد تمام تلاش و همت شرکت گاز استان یزد این است که امر خطیر و مهم گازرسانی به شهرستان طبس را با به وجود آمدن کمترین مشکل برای مردم شریف طبس و در کمترین زمان ممکن به پایان رسانده و مردم شریف طبس را هرچه زودتر از این نعمت خدادادی بهره مند نماید.

در پایان لازم است از همکاری و سعه صدر مردم آن شهرستان تشکر و قدردانی نماییم.


معصومه محمدپور

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا